web stats
Categorieën
Pagina's
Er zijn geen producten in de winkelwagen.
Menu

Deze aanvullende bepalingen zijn van toepassing indien u een bestelling plaatst in de webwinkel van KLINKERDIRECT.

RECHT VAN RETOUR
Als particulier heeft U het recht uw bestelling tot 14 (kalender-)dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief 'verzendkosten' (úw bijdrage in de transportkosten voor het leveren van uw bestelling) gecrediteerd binnen 14 dagen. Voorwaarde is dat u de artikelen -binnen 14 dagen na aanmelding van uw retourzeding- in goede staat retourneert en dat de retourzending in goede staat is ontvangen op het retouradres. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar het -in Nederland gelegen- retouradres zijn voor eigen rekening. U bent vrij het retourtransport zelf te regelen, mits u er voor zorg draagt dat de retourzending in goede orde op het retouradres wordt ontvangen.

Retouradres
Als retouradres zal -in overleg- het fabrieksterrein in Enter of de opslag in Hummelo (regio Doetinchem) gelden. Indien omstandigheden aanwezig zijn waardoor betrokken partijen allen akkoord kunnen gaan met een ander retouradres, kan dit alternatief als retouradres worden aangemerkt.

Indien u óns opdracht geeft het retourtransport te organiseren zullen wij de werkelijke kosten van dit individuele transport op de terugbetaling inhouden. Wij zullen u vooraf informeren omtrent de hoogte van de kosten van dit individuele transport. Dit bedrag zal veelal hoger uitpakken dan de bijdrage die wij in rekening hebben gebracht onder de noemer 'leveringskosten'. U bent altijd vrij om zelf professioneel transport te regelen.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden binnen 14 dagen na aanmelding van het retour. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@klinkerdirect.nl.

GESCHILLENREGELING BIJ KLACHTEN
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@klinkerdirect.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 
 
 
 
 
Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.
Startpagina Recht van retour/-herroeping
Over KlinkerDirecct Herroepingsformulier
Contact-/Bedrijfsinfo Betaalmogelijkheden
Transport, levertijd en hoeveelheid Privacy Policy
Algemene Voorwaarden Winkelmand
Garantie en Klachten
. KLINKERDIRECT, de webshop van KlinkerCentrale / BRIMA-Handel .

l>

Gedurende de corona-crisis was een ware run ontstaan op tuin- en bestratingsproducten waardoor diverse leveranciers nagenoeg geen producten meer op voorraad hadden. Inmiddels geven onze primaire leveranciers aan dat van het gros van de producten weer voorraad beschikbaar is en kunt u weer bestellen op Klinkerdirect.nl .
 
Wij proberen altijd zo snel mogelijk -na ontvangst van een order- die bestelling te leveren. In de huidige tijd adviseren we u echter met uw bestelling niet tot het allerlaatst te wachten. 

 Voor andere produkten - ook gebruikte of b-keus - verwijzen wij u graag naar onze partnersite Klinkercentrale.nl .